tisdag 16 oktober 2012

Svettigt


Flåt... men denna vecka hinner jag inte blogga. Jag vet att det inte direkt duggat tätt det sista även om min vilja är så. So be it, livet är oförutsägbart - tacksamt nog.


Vad pysslar jag då med? Jo denna vecka är jag på kurs i Göteborg, Hybrideimagine. Jättespännande MEN jättetunga poster på schemat. Fantastiska och stora, kända föreläsare i detta land. Men tungt, mycket input på kort tid.



Om ni undrar minsta lilla något om vad det är jag pysslar med så är det lite så här..... titta på den här bilden - den övre - på nära håll..... sen på långt håll...... ni kan behöva backa en bit från skärmen. 







Två bilder kan visa både samma sak och olika sak. Två system kan visa allt... flera...ja ni förstår.. principen är faschinerande.



Så vi hörs till helgen igen, om jag inte lyckas lossa tid! För just nu är det tunga ämnen, stora utmaningar och en rutin som jag inte alls är van vid.



.

1 kommentar:

  1. Ha det så bra. Kurs och utbildningar är roligt, men väldigt utmanande på många olika sätt. Du fixare det.
    Kram!

    SvaraRadera