onsdag 24 augusti 2011

En bra sak iof

Kontaktade själv ÄS-mott idag för en "dejt".

De har aldrig kunnat hjälpa mig förut men jag har heller aldrig varit öppen på riktigt. Sist jag blev "frisk" var för att jag gick upp till normalvikt genom att sluta spy, jag tröttnade på det. Nu spyr jag inte, kan inte, vill inte, får inte. Nu är arbetet nåt helt annat. Vad ska jag tröttna på? Att svälta är rätt lätt egentligen... men hur smart är det?

Hoppas på att från och med nästa vecka få vara sjukskriven helt, så jag kan lägga ALL min energi på mig själv... att hitta tillbaks, hitta rutiner, att hitta MOD att våga äta allt jag inte får. Få support.

Döda den jävla parasiten som lever inuti mig! För det är exakt vad det är!!  Folk som inte har en aning tror att detta är någon form av "val", att det bara är att äta, att det är lätt, att det är MITT fel!!

Det är inte mitt fel!!  Detta är lika allvarligt som cancer! Fattar man inte det så har man NOLL kunskap om vad detta innebär. Tror man det bara handlar om trotsiga tonåringar, ja då vet man inget.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar