söndag 12 augusti 2012

London



Få gånger i livet kan man vara så normal som när man är borta från sin egen vardag...


             


 Resan har kantats av skumpa och åter skumpa... oliver är en last jag aldrig kommer lägga åt sidan                   heller... eller vaddå last, det är en viktig del av livet snarare, av mitt liv! Jag älskar oliver!



                           


Rummet på Sloane Square, Club room, var mer än OK. Området kantades av lyxiga butiker som Hugo Boss, Cartier, Versace, Louis Vuitton m fl... Fanns bara ett fel, det var för "stiff"... så det dröjde inte länge innan vi letade upp en mer avslappnad pub i grannskapet...




      


OJ så mycket god mat vi har ätit!! Den engelska maten kan man verkligen kasta i sopen men letar man fina ställen och har tid kan man med garanti hitta sina smaklökars drömmar. Vi hittade ett japanskt ställe som var amaaaaazing!! Ett italienskt mitt i China Town som var grymt!! 



                          

Pricken över i var ändå Fantomen. Peter Jöback var helt enorm och framträdandet från alla var över förväntan. Min dröm gick i uppfyllelse!!




 



Återigen betonar jag vikten av skumpa och oliver. Att leva. Det finns inget imorgon det finns bara NU.




Det var grymt att uppleva OS i London 2012. Stämningen, människorna, staden. Vi var aldrig i stora parken men vi såg en del i Hyde Park och vi fick känna pulsen och glädjen. Lovey.


.


4 kommentarer:

  1. Jag har också sett fantomen i London. Det slog alla musikaler jag har sett tidigare :) otroligt bra

    SvaraRadera
  2. Hej vackra du!

    förlåt att jag varit så dålig attt svara på dina kommentarer. Du ska veta att jag läser varje ord, oftast flera gånger och jag tycker du är så klok! det värmer i hjärtat att du tar dig tid att skriva. Fortsätt gärna med det :))

    tack för dina råd också, jag ska ta det i mitt tempo. Jag vet att jag kommer gå i mål snart.

    kram & kämpa på!

    SvaraRadera
  3. åh, jag vill också ha barn! att jag i nuläget inte kan få ungar är hemskt :( en motivation om något att man ska fortsätta kämpa.

    du är klok och jag är säker på att du är en förträfflig mamma. Himla fin är du med. Stor kram til dig

    SvaraRadera
  4. Din resa till London låter helt underbar! Fina bilder.

    SvaraRadera