måndag 3 september 2012

5:ans växel!


It ain´t over until the fat lady sings 


Så himla passande, den sista akten, Brynhilde det är jag det. It ain´t over...



Nu räcker det. Under dryga två veckors tid har livet gjort rasande förändringar, omvälvande sådana, stora sådana och det har framkommit saker som jag aldrig vågat tro på. Mer än så tänker jag inte gå in på det. Tyvärr är det inte helt under kontroll än, om det någonsin blir, men en sak är säker - jag ska återta kontrollen. 





Att ha kontroll, att ta kontroll är inte alltid negativt även om jag vet att det i mångt och mycket är just negativt. Det är skillnad på kontroll och kontroll. Orsak och verkan.

Jag är starkare än mina tankar - det är mitt val.



Vad tycker ni om förändringarna i bloggen förresten? Hiss eller Diss?

.

6 kommentarer:

  1. Hiss!
    Själv klart är du starkare än dina tankar.
    Att ha kontroll är något bra om man använder kontrollredskapet rätt.
    Det är jag övertygad om att du kommer göra för du är så modig, klok och insiktsfull.
    Fortsätt kämpa för du är värld att må bäst.
    Kram lilla jag

    SvaraRadera
  2. Det gäller att komma på hemligheten som du verkar närma dig, hur bra som helst fortsätt bara! :)

    SvaraRadera
  3. Du är på rätt spår, enda vägen kämpa kämpa! :)

    SvaraRadera
  4. Jättefint! Undrar hur då fått dit den där Bloggbetyg-knappen?

    SvaraRadera
  5. Underbar bloggdesign vännen!!! Kram

    SvaraRadera