fredag 14 september 2012

Fredagsmys

För mig är idag fredagsmys lika med soffhäng, filt och brasa. Höstrusket utanför inbjuder verkligen till lugn. Det känns mer än ok att inte göra nåt, bara vara.


Det har som sagt varit aningens mycket här det senaste. Att en olycka inte kommer ensam har man ju bittert fått erfara men oavsett så fortsätter livet i samma takt framåt. Därför är det extra viktigt att inte tappa taget, tappa gnistan eller orken. Än viktigare med omvårdnad av sig själv.





Nästa gång jag går till frissan så ska lockarna hamna på golvet. Nej jag ska inte snaggas men jag planerar att förändra mig, några cm kortare och mer kontraster



5 kommentarer:

  1. Visst är det härligt soffmys väder. Tycker nog att det är ganska mysigt;)

    Du är så vacker min vän
    Kram

    SvaraRadera
  2. Låter som du har haft en mysig dag i soffan. SKÖNT!! Det behövde du min vän.

    Tycker absolut du ska klippa dig om det känns rätt för dig.
    Annars är du vacker som du är. Men skönhet kommer från insidan så om du har långt el kort hår spelar ingen roll. Bara du är bekväm med det.

    Lev väl och var rädd om dig
    Kram lilla jag

    SvaraRadera
  3. Ja, mycket vackert hår du har!
    Ikväll myser jag på här hemma också, svårt att hålla ögonen öppna emellanåt. Vila och återhämtning är så viktigt. Kram på dig.

    SvaraRadera
  4. Ha en bra helg!
    Kram
    D.

    SvaraRadera