måndag 7 november 2011

Alla byggstenar

För att kunna bli helt frisk och FRI behövs alla byggstenar, såväl fysiskt som psykiskt.

Satt i bilen på vägen till stan idag och kom på, mjölkprodukter - det är superviktigt! Jag äter knappt några sådana alls och därför mår mitt skelett förmodligen as.

Sagt och gjort, det har inhandlats och nu ska jag utmana mig, mota anorexin i grind och plocka på mig fler och fler byggstenar i kampen mot ett friskt liv. Så det så.

Kolla dagens matkasse



Fil för att det innehåller massor av kalcium, müsli för att det innehåller kolhydrater som är bra mot min teflonhjärna, keso av samma anledning som filen. Sen lite gottis som spenat och choklad - sånt man mår bra av! Ett nr av Egoboost för att jag gillar en fin tjej i tidningen, vad gör man inte för sina vänner.


Ha en trevlig kväll och tänk friska tankar, utan dem blir man inte fri! Du blir vad du tänker!

.

4 kommentarer:

  1. Keson med lök är supergod!
    Åh, jag blev sugen på stuvad spenat, eller spenatlasagne!:D

    Kan du skriva sen vad du tyckte om müslin? Har funderat på att prova den:)

    SvaraRadera
  2. Elin... kärlek!

    Ronja.... ska absolut kommentera den om du vill det! Jag är egentligen inget fan av musli men vi får väl se om jag blir omvänd.

    SvaraRadera
  3. Kvarg/Kesella med frukt, choklad och lite Fun Light är sjukt gott och kanske kan tillföra lite protein och kalcium!

    SvaraRadera