fredag 25 november 2011

Att måla in sig själv i ett hörn

Anorexin är en lurig rackare. För när jag med positiva tankar, rätt tankar och ett regelbundet tuggande hittar en väg ut till friheten, ja då har hon målat in mig i ett hörn. Hittat på nya kompensationsbeteenden som man själv inte ser förrän man ertappar dem på bar gärning.

Vem tror jag att jag lurar egentligen? Hycklare är det värsta jag vet och jag vill inte hyckla vare sig inför mig själv eller er.

Ska träffa C idag och det känns bra. Det behövs, stressen ökar och då blir sjukdomen starkare.

Hörs när jag kommer hem igen.... kämpa på alla! Ingen får ge upp!




.

2 kommentarer:

  1. Ingen får ge upp :) hoppas du får en bra dag :)

    ÅÅ vad är de för kalender man får fylla själv? aldrig hört om innan :) då får du ju be någon lägga i praliner i den :D

    jag har testat färskpasta ibland :) gillar de som e fyllda, tortellini eler vad de nu heter :D vad är din favorit?

    kramis

    SvaraRadera
  2. Hej Hanna och tack för dina kommentarer hos mig. Betyder massor!<3 Känns konstigt att någon upplevt samma helvete som en själv, dvs AN med självrensning. Den ändrar karaktär hela tiden och jag har en känsla att jag är på väg att tröttna, att beteendet snart kommer bytas mot något annat.

    Och du, du har verkligen satt huvudet på spiken i detta inlägg; anorexin hittar sina vägar. ALLTID!! Och det är det som är så lurigt.

    Kramar

    SvaraRadera