fredag 23 december 2011

Bloggaward!!

Wieeeee tänk att jag fått en sådan!




Tack underbara Jenny


Motiveringen: 


Hanna-som i sin bloggar om sin väg mot ett friskt liv fritt från anorexi. Jag tycker det är så bra att du bestämt dig för att ha en positiv blogg, en peppande blogg som har friskhetsperspektivet i fokus. Det är så viktigt att lyfta fram att ätstörningar inte bara drabbar unga tonårstjejer, utan att det är en sjukdom som även vuxna kvinnor och mammor kan ha.  




Oj, det känns verkligen i själen, jätteglad!


Bloggawarden ska givtvis skickas vidare men det är något jag kommer göra under mellandagarna, ska klura och verkligen ge en tanke åt de jag kommer dela bloggawarden till.






Idag är det lilljulafton, vi firar idag med makens familj. Jag vet hur överjävligt det kan kännas med dessa helger, ledighet som ofta är förknippat med mat och ångest. Jag vill därför uppmana alla att försöka stänga av hjärnkontoret ett tag, strunta i ångesten och bara för en stund vara så frisk och normal som man i grund och botten faktiskt är.


Tiden kommer inte tillbaks och vi har inte råd att förlora mer än vi redan gjort

Stor kärlek till alla er som orkar med mig och min blogg, läser och följer mig. 




God Jul och glöm inte ta hand om er!






(by the way - naglarna gör det skitsvårt att blogga!)




.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar