tisdag 20 december 2011

Tror folk att de ska dö svältdöden???

Ja man kan ju faktiskt undra när man går på ICA nu sista julveckan och ser folks överfulla vagnar, lassade för flera kompaniers överlevnad under många veckor framöver. Alla ordnar ju inte middagar, många åker iväg, samlas i familjer. Men man kan nästan tro att sista dagen är kommen och att den som kan trycka i sig mest på kortast tid vinner.

Är man hungrigare för att det är jul, måste man äta så otroligt mycket mer? Lite mer, fine, men sådana kopiösa mängder?

Man blir mörkrädd av tanken på hur mycket som faktiskt hamnar i sopen.

Well...

Klorna ja! Nu är de fixade o fina! Provade ett nytt ställe i stan, Beautiful Nails center i Borås, o vilket kanonställe det visade sig vara! Hon som gjorde naglarna var duktig, trevlig, snabb och framförallt superbillig! Jag valde fransk, vanlig enkel och lite trist kanske, manikyr. Velade lite om glitter men nää, vill ha vit tipp och kommer glittra på lite själv utanpå istället.

Här har ni före och efterbilder, skillnad va!


                         




Kan ni gissa vad det kostade? 

250 kr

Otroligt billigt och jag kommer från nu lämna in mina tassar där för renovering var 3:e vecka.


.

1 kommentar:

  1. Åh va fina dom blev! :) har också gjort mina tassar i där, fast inte samma ställe tror jag inte. Men det blev super :)

    Hur går det med allt nu? Vi har ju missat varandra på msn jätte länge nu ju.! Saknar ju dig hörrö.
    KÄRLEK

    SvaraRadera