måndag 16 januari 2012

Bakslagsdag med snygga naglar

Fortfarande inte tagit mig upp ur dimman. Men jag vet, jag VET att det finns en ände. Man får ha skitdagar, vägen är inte rak utan full av små som stora bakslag. 

Man får inte agera efter det bara. Där har jag kanske inte varit helt prickfri, men jag får ta igen det.

Det var skönt att träffa T idag iallafall. Känner verkligen att hon är med mig, vilket är jätteviktigt för att jag ska känna ett förtroende. Så känner nog de flesta. Men förtroendet måste finnas från båda håll, jag har mitt ansvar, mitt egenansvar i det här. Att vara ärlig, mot T, mot C, mot min familj men främst mot mig själv.


Naglarna blev jag nöjd med iallafall, blev en liten glitterrand idag. Sista gången jag kommer använda mig av vita tippar dock, nästa gång blir det vit acryl. Fattar inte varför jag inte gjorde så direkt.



Iallafall något upplyftande för dagen, detta och ett par nya walking skor. 

.

2 kommentarer:

  1. Det är viktigt med lite vardagslyx ibland! Mina naglar ser ut som hejkomochhjälpmig, men jag har inte pysslat om dem på sisådär fem år, så det är inte så konstigt ;). Jag brukar peppa mig själv med lite nya träningskläder, det piggar oftast upp.

    Kram

    SvaraRadera
  2. H... peppa dig med något annat än träningskläder, något som inte när ätstörningen i sig, kanske nya naglar ;)

    SvaraRadera