onsdag 4 april 2012

En bra start på dagen


Flytande kalorier... så har jag sett på det förut och gör till viss del fortfarande. Jag lägger däremot ingen mer värdering i det. Tack för det!

Att börja dagen med Proviva har varit guld för min mage och är något jag rekommenderar varmt till er andra som försöker hitta tillbaks till balansen. Magen hänger ju inte med i alla svängar om man säger så, ont gör den ofta, uppblåst och allmänt skit. Det absolut sista man behöver när man gör allt för att fokusera på det positiva med en viktuppgång.

Så Proviva, har du inte provat så gör det!






Av någon anledning är jag ofta sugen på sött just på morgonen. Hallon Granatäpple är både lagom söt och syrlig, god!

.

4 kommentarer:

  1. Oh my - just den Provivan har jag faktiskt kräkts av, helt ofrivilligt, för några månader sedan. Har som sagt jättesvårt med söta drycker (sedan jag var barn, inte äs-relaterat) och ännu värre är det med "tjockare" drycker som saftsoppa. Det var första gången jag provade Proviva, det kommer nog dröja till nästa gång ;).

    Min mage skulle nog verkligen behöva det dock, så jag funderar på att prova någon naturell yoghurt med nyttiga bakterier eller så. Kostar ju en slant mer än vanlig yoghurt, men det kan det ju vara värt om det verkligen fungerar.

    Ha en härlig dag!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Pro Viva har vi varje morgon hemma hos oss! Barnen älskar Pro Viva Mango och jag varierar mellan olika varianter...

    SvaraRadera
  3. Vilken bok av Schenström? Jag har Mindfulness i vardagen inkl CD. Köpt hans Här&Nu-programmet också. Verkar jättebra!

    SvaraRadera
  4. Låter som ett bra tips. Kommer definitivt att testas :)

    SvaraRadera