fredag 28 oktober 2011

Ana är stark, får gå till folketspark

Maken och barnen fick tacopaj.... jag gör som jag brukar... tittar på.. Vilket jag förtillfället är rätt nöjd med, min lilla lunch har gjort mig jättemätt, Ana är starkare i huvudet än på länge och jag vill ändå inte äta. Helt fel alltihop men alla dagar kan inte vara rosaskimmrande och när Ana styr är ångesten lugn och fin.



(Gissa vad som gick åt först på tallriken? Mina barn är tokiga i tomater - ja alla grönsaker)



Hälsade på mina kollegor idag, faktiskt jättetrevligt att träffa dem igen! Missade några dock vilket jag skäms för, jag känner att jag är oerhört förvirrad i sociala sammanhang numer. Varför vet jag inte även om jag vet att det är Anas fel.

Passade iallafall på att låna Görans bok idag, iallafall något bra!


.

4 kommentarer:

  1. Jag heter Claes-Göran Olofsson och jag måste skaffa fram pengar, så snälla snälla snälla…

    skänk en valfri summa pengar till detta kontonummer 8169-5,914 844 158-8

    Efter att du skänkt pengar så besök min blogg CLASSES LILLA BLOGG så förstår du varför

    http://classeslillablogg.wordpress.com

    SvaraRadera
  2. Hej! Säljer fina skor till bra pris på bloggen, kika gärna in! :)

    SvaraRadera
  3. Jättefin blogg! Och btw, det hade varit jättejätteesnällt ifall du kunde rösta på min bild i fototävlingen (bild nummer 4) http://lalahannah.blogg.se/2011/october/utkast-okt-22-2011.html#comment Dom utser vinnaren ikväll, så snällaa rösta! :) Jag lägger till dig på bloglovin eller liknande ifall du gör det! :) Puss sötis!

    SvaraRadera
  4. Hejsan.
    Du, fortsätt vara stark! Du har en familj att leva för och glädjas med. Dem vill inget annat än att ha en frisk och glad mamma. Jag vet att du kommer klara det!
    Tack för din kommentar=)
    Kramar

    SvaraRadera