torsdag 6 oktober 2011

En titt i skafferiet...

Vad ser ni?




Ätit lunch sen unnade mig 4 rutor av gissa vad. Varför inte? För att man bara får äta det på helger eller när man har hittat ett lämpligt sätt att kompensera det? För att det inte ingår i rutinen? För att man inte gör det till vardags?

Skiter jag i just nu. Jag vill ge min kropp det den längtar efter just NU. Utan att få dåligt samvete för det, för att det inte passar i en mall, för att det är något man inte ska utan att ursäkta sig.

Tänker inte be ett skit om ursäkt, tänker inte ha dåligt samvete... Jag som inte normalt tycker om söt mjölkchoklad tyckte den nya Marabou Orient var mumma! Sen vet jag inte om det har med att göra att jag inte ätit choklad på flera månader, ja jag minns inte senast. Skitsamma, lev NU, det var gott NU.

2 kommentarer: