onsdag 5 oktober 2011

Iphone 4S

Så det blev ingen femma, men jag tycker ändå att den nya uppdateringen verkar kanon! Framförallt att kameran ska vara så mycket bättre.

Mobiltelefon är inte min grej, är glad om den laddas någongång, har kontantkort som det inte dras mer än någon enstaka krona från varje månad.

Men jag funderar ändå på en Iphone 4S, för att kunna få bättre bilder, lättare att hantera dem, blogga. Ja använda den som en dator mer. Går den dessutom ringa på får man väl se det som en bonus att jag kanske kommer bli nåbar i framtiden. Undrans bara vad eländet kan tänkas kosta och när Telia börjar sälja den? 


En vit vill jag ha.... eller köpa något blingbling skal, rosa med stenar eller nåt annat riktigt fjolligt, glammigt. Här kan man läsa lite mer om nya leksaken http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13727368.ab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar