fredag 7 oktober 2011

Omotiverad

En sån dag...

Jag är less på att springa runt i en jäkla karusell som en korkad hamster eller nåt.

Sammandrag av veckan;

- Ett kompensationsbeteende som höll på att smyga sig in i mitt liv är helt väck - asbra!!

- Slutat väga mig kvällsvis - asbra!!

- Lyssnar dåligt på vad kroppen vill - fail!

- Mindre ångest, tyvärr pga av kompensation såklart - skönt men fail!

- Vikten... orkar inte ens tänka på den, den är som den är och alltid varit, stilla, ibland lite upp ibland lite ner men i stort sett samma som från dag1 i bloggen. Vet inte vad jag ska tycka om det egentligen.


Hemma med sötaste Måns idag igen, han är frisk idag som tur är. Idag ska vi göra lite utflykter tillsammans bara han och jag, det ger iallafall positiv energi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar