onsdag 19 oktober 2011

Vad i helvetes jävlar!

Tänker inte skräda orden, jag är fly förbannad!!!!!

Hur i HELVETE kan denna skit sälja som smör????




Alltså, ni bara MÅSTE läsa artikeln på Aftonbladet.se  HÄR



VEM ÄR DU SOM KÖPER SÅNT HÄR SKIT???? kan inte ens få ner i ord vad jag skulle vilja säga till dig din dumma jävel! Tror du på fullaste allvar att det inte påverkar? Tycker du det är normalt?


Tack för att det finns butiker som nu tar bort dem men varför VARFÖR tas det in och VEM efterfrågar dem?

Usch och TVI... fet jävla DISS!!!



(Spottar fräser och fortsätter utveckla mitt svordomsförråd med fulare sådana - överväger rentav könsord)

.

2 kommentarer:

  1. http://www.facebook.com/dunkense?sk=app_264145560285334&app_data=173
    Snälla! Rösta på mig så jag vinner tävlingen! Det skulle betyda oerhört mycket eftersom jag aldrig vunnit i hela mitt liv. Det tar bara en minut, men det är värt så mycket för mig :)

    SvaraRadera