tisdag 4 oktober 2011

Ridderheims

Ojojoj vad jag älskar deras delikatesssortiment!

Blev lunch idag med, likadan som igår, pasta med pesto rosso. Dessutom åt jag en burk, ja hela burken(!), heta räkor från Ridderheims. Fy fan rent ut sagt vad gott!! Rekommenderar dessa varmt!

Hot hot hot! Men precis lagom! Sen kände man att räkorna var handskalade o det är ett stort plus.

Bilden är kass, skyller på lågt blodsocker, vilket är sant eftersom frukosten enbart blev ett ägg idag. Men än är ju dagen inte slut, jag vet att jag kommer äta ikväll med min kära A. (Ser ni förresten vad som är i bakgrunden? Yes, det är ju kanelbullens dag, så här ska bakas! Dock inte kanelsnäckor, det blir karlsbaderbullar för de är mycket godare!)



(en bra sak med den här produkten är att det INTE finns någon kcal-redovisning på burken - gick dock hitta på hemsidan gaaaah men nu är det ju ändå försent och det var inte så farligt)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar