fredag 3 februari 2012

Fusk Skumpa

Visst måste man ge vardagen lite guldkant. Förgylla de så ögonblicken och hitta uppskattning och glädje i det lilla.

Måste ju fira lite. Det går, trots vissa bakslagsdagar, oerhört bra för mig. Jag är inne i ett positivt flow kan man lugnt säga, den vågen tänker jag rida ut dessutom.

Bloggen får allt fler läsare, ökar hela tiden! Alexa-rankningen överraskar mig hela tiden och jag undrar hur sjutton det har gått till. Jag marknadsför mig absolut ingenting, ingen ful reklam i bloggen som bara stör. Den reklam jag ska ha, har ju en i och för sig, ska vara sådan jag själv väljer ut - för jag vägrar låta dieter, bantningsreklam etc få fäste i min blogg.

Ju mer bloggen växer, ju mer den klättrar på Alexa, desto fler når den ut till. Ju fler den når ut till, desto fler kanske kan fångas upp. Om jag med det jag skriver bara kan påverka en endaste person positivt, att våga vända sitt liv i rätt rikning, så är iallafall min lycka gjord. Om jag kan så ett frö, ge en tankeställare och kanske belysa för någon oförstående, ja då är det guld värt.

Så det är helt klart värt att firas. Vardagslyx.


Önskar jag kunnat dela den med er ikväll men ni får allt pallra er iväg och köpa en egen



.

Ni måste prova! Mer än prisvärt med sina 99:-

.

2 kommentarer:

  1. Jag kan inte heller stå för massa reklam som handlar om bantning etc så jag har har valt att ha min blogg reklamfri-helt klart värt det!

    SvaraRadera
  2. Vad härligt inspirerad jag känner mig efter det här inlägget!
    Jag dricker inte alkohol, men jag skålar i ett glas vatten såhär på måndagsförmiddagen och känner positiva vindar blåsa.

    Kram

    SvaraRadera