onsdag 29 februari 2012

Lite mer Buddha





.

3 kommentarer:

  1. Mitt mål är att bli vad Gud har tänkt, vilket borde vara vettigt: ty han har ju tänkt mig innan jag fanns till!! Yes
    (Tidvis går det dock långsamt :-), men allt har sin tid och sitt värde)

    SvaraRadera
  2. Stort tack för din blogg. Jag fick diagnosen Anorexia nervosa igår (hör och häpna)och jag är 30 år. Är tydligen en sån där som debuterar sent, helt vansinnigt. Vem tusan får A. när hon är 30? Jaja, jag ville bara säga tack, så oerhört skönt att läsa om någon annan som lider av detta och som inte är mellan 14-18. Har nu läst igenom varenda inlägg och till och med fått mannen min att läsa det din make skrev :) Känner igen mig i så mycket, speciellt det där med att inte känna sig sjuk nog att få diagnosen Anorexia nervosa.

    Jag vet inte riktigt vad syftet med denna kommentaren är... kanske bara att tacka, eller jag vet inte.

    Just nu suger livet i alla fall, väntar på att slutföra utredningen. imorgon är det måltidsbedömning och sen är det återkoppling med presentation av behandlingsplan på onsdag nästa vecka. Har i alla fall turen att bo i Varberg där det finns inte bara en, utan två enheter för ÄS.

    Tack iallafall.
    /Linda

    SvaraRadera
  3. Klokt sagt!
    Jag har själv kämpat mot ätstörningstankar i flera år och gör det fortfarande. Försöker leva så gott det går men det är svårt när "elaka" tankar slår ner på en hela tiden... :/

    Hoppas allt är väl, Kram!

    SvaraRadera