tisdag 20 september 2011

Anorexiamonster

Jag HATAR det här!!

2 beslut tagna: Dels ta bort ett av kompensationsbeteendena NU, helt och omgående. Dels tacka och ta emot all behandling mot min ångest. Panikångestattackerna kommer allt tätare och jag blir själv rädd.

Mina barn förtjänar inte en sån här mamma.

Min man förtjänar en bättre fru.


Att vara drabbad av detta helvet på jorden är som att vara helt inlåst i sin egen kropp, jag sitter någonstans långt in och gråter, skriker efter hjälp. Som besatt av en ond demon. Omen.

5 kommentarer:

  1. Bra!!! Du kommer inte att behöva behandling mot ångest för evigt. Bara tills kroppen och din "riktiga" hjärna är friskare och orkar ta fighten. Jag hade inte orkat din kamp en dag, så jag är så imponerad av dig. All kärlek till dig!!!
    Det är så frustrerande att sitta bredvid och bara titta på (vilket jag ju inte heller gör i praktiken längre)
    Bra beslut!!
    BRAA!!

    SvaraRadera
  2. Tack underbara Madde, all kärlek till dig som står ut med att "stå brevid"...

    SvaraRadera
  3. Och en annan viktig sak, DU förtjänar att få må bra. Kram

    SvaraRadera
  4. Så sant, så självklart sant!!

    SvaraRadera
  5. Becca... Madde... tack, ni har så rätt även om det är enormt svårt.

    SvaraRadera