måndag 5 september 2011

Porr

Två skivor parmaskinka
Två stora coctailtomater
1/2 liten rödlök
1/2 avocado
Några svarta oliver
Vinägrette

Det är grejjer det, detta är min typ av frukost numer. Fick i mig den idag igen, hur jag nu ska motivera mig att äta nåt mer idag alls kommer bli svårt. Fullständigt proppmätt.

Men efter tandläkaren idag blir det några inhopp i matbutiken, barnens juice är slut. Juice får jag inte dricka trots att det är bland det godaste jag vet.

Mat är som porr för mig. Jag går igång fullständigt på mat! Kan sluka kokböcker, recept på internet, klämma o känna i butiker, dra in dofter genom näsan. Men äta är ajabaja. Helsjukt!


foto: www.fotoakuten.se



2 kommentarer:

  1. Åh, jag känner igen mig. Verkligen. Älskar att gå förbi presbyrån, eller 7-eleven, kan riktigt stanna utanför och lukta på allt nybakat, dra åt mig alla lukter, lukta på kompisars mat, göra mat till andra bara för att få röra maten. Åh, jag känner igen mig! Hoppas att det har ändrats för dig nu!

    SvaraRadera
  2. Nope, det är så hela tiden....

    SvaraRadera