lördag 3 september 2011

Katastrof

Kvällen slutade inte bra igår.

Fick en panikångest-attack från helvetet! Enda jag kunde göra var att skrika rakt ut och hyperventilera. Känslan är kvar även nu på morgonen även om det värsta har lagt sig, krusningarna på ytan är kvar.

Otroligt konstigt hur kroppen kan reagera helt utanför ens egna vilja?

Förkylningen har blivit värre idag, känns inte det minsta kul. Idag behöver jag otroligt mycket positiv-pepp för att kunna ta små steg i rätt riktning.


foto: www.fotoakuten.se



2 kommentarer:

  1. åh gumman;( Mota den djävla panikångestatacken och be den slänga sig i väggen... Han är INTE välkommen. LIder med dig för panikångestatacker är något jag vet hur de känns. Allt det andra är för mig smått o-grepp-bart försöker (det vet du) att förstå men tror bara att de som varit där kan förstå hur det känns att leva med sjukdomen... Men tack för att du delar med dig till mig, ger mig en chans att försöka förstå.

    Kämpa på min vän om det är någon som kan klara sig ur det här så är det du för någon starkare person och mer beslutsammare person känner jag inte...

    Älskar dig

    SvaraRadera