fredag 9 september 2011

Utmaning

Jepp, örfila anorexin lite grann.

Så idag blir det lunch på stan med maken på en sk osäker plats med sk osäker mat. Det SKA inte vara osäkert, det FÅR inte vara det, det är anorexin som säger att det är osäkert, inte jag!

Så vad blir utmaningen? Jo, något som är bland det bästa jag vet, indisk lammkorma! mumma med naanbröd, som egentligen är absolut förbjudet, men inte idag!


Veckan som har gått hittills då, hur har det egentligen gått?

* Har fått bättre matrutiner då jag äter 3ggr/dag
* Har vågat mig på fler livsmedel
* Haft otroligt ökad ångest
* Trött och ont i kroppen dygnet runt
* Vikten står relativt still, inte ner iallafall


Jo det är många framsteg tycker jag nog ändå. Just att ha fått igång ett mer regelbundet ätande. Visst har jag otroligt mycket mer att jobba på men det är iallafall något bra det här. Klappar mig själv på axeln!


foto: www.fotoakuten.se


2 kommentarer:

  1. Applåderar!!!
    Det är ju enorma framsteg vännen, jag är stolt över dig.
    Fortsätt kämpa.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh :D Tummen UPP Hanna! U go girl!!!

    SvaraRadera