fredag 23 september 2011

Undran?

Knasigt nog är ni faktiskt ganska många (enligt mina mått mätt, inte alá Kissie) som läser min blogg!

Vissa av er känner jag, eller vet vilka ni är.

Det jag undrar, oavsett vem Du är, har någon någon fråga, en undran en tanke? En åsikt?

Ställ mig mot väggen bara, vore bara kul. Att konfrontera eländet och att utmana sig själv med frågor gör bara att man förklarar lika mycket för sig själv som för någon annan. Så smyg inte bakgrunden, för så tydlig kan jag väl inte vara? Kör!


Kommer ha fullt upp i helgen förmodligen så bloggandet kommer bli glest men det kommer mer inlägg nästa vecka.... Har funderingar på att skriva om hur man "ska" och "inte ska" bete sig som anhörig till någon med ätstörningar bland annat.

Ha nu en skön helg, glöm inte njuta UTAN att kompensera.







2 kommentarer:

  1. Det vill jag gärna veta, hur man ska och inte ska bete sig eller säga till någon med ätstörningar.
    Jag tror inte att jag har någon i min närhet som har det, men det kan man ju aldrig riktigt veta egentligen.
    Så det ska bli intressant att läsa :)

    SvaraRadera
  2. Jag undrar hur dina barn "tar" att du inte äter med dem? Vad säger dem och vad säger du. Om dina barn äter något och vill bjuda dig vad gör/säger du då?

    Kraaam

    SvaraRadera