tisdag 13 september 2011

Oj

Lyckades faktiskt att undvika vågen imorse!

För en normal människa kanske detta kan verka besynnerligt att det skulle vara så konstigt, men som jag tidigare nämnt tillhör vägningen en av mina tvångstankar. Att kontrollera mig själv, upp, ner, siffror, vattenvikt. ALLT är siffror.

Jag tror att många anorektier är som jag i det här fallet, alla har sina små besattheter, räkna kalorier, väga sig, väga maten. Allt handlar om in vs ut.

Min hjärna är så illa störd att den tror att om jag dricker 2dl vatten lägger jag på mig 2hg. Jag VET att så inte är fallet men det känns så.

Man blir lycklig av alla toalettbesök för det betyder att hekton försvinner - hur sjukt låter inte det! Klart hekton försvinner men vem tänker ens på det?


Som sagt, alla har vi våra idéer, det gäller att ta reda på vilka idéer som är orealistiska och vilka som faktiskt är normala.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar