måndag 12 september 2011

Ny utmaning

Orkar inte med den här ångesten mer... Nu är det dags för nästa utmaning...

Första utmaningen var ju att inte väga sig mer än 1gg/dag. Det har gått bra, inte problemfritt alls, jag har fuskat men det har generellt gått bra faktiskt!

Nu är det så att om jag ska äta mer, våga lita på skalman, då kan jag inte väga mig varje dag för det ökar ångesten ytterligare, att se en ev uppgång i vikt för att sen kompensera, falla tillbaks och hålla på sådär.

Nä nu är det vägning 1gg/vecka som får gälla! Fredagar har jag bestämt, känns som en bra dag.


Så nu kör vi!

(shit... för er som inte har en aning så är detta värre än att utmana sin värsta rädsla)

4 kommentarer:

  1. DU är grymt bra! du kämpar och kämpar och det kommer också göra dig frisk. jag känner det på mig. Vi ska sitta och bada och dricka vin en dag och vara friska.

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Tack detsamma Elin!! O JA, vi ska bada, dricka skumpa och ÄTA utan ångest! Det får bli ett mål helt klart <3

    SvaraRadera
  3. Du är tuff, du.
    Hur orkar du va så envis?! Men det kommer att få dig frisk. Håller tummarna hårt varje dag <3

    SvaraRadera
  4. Maddis... för att jag inte har något val... puss på dig darling... ses snart hoppas jag! Kärlek till dig!

    SvaraRadera