måndag 12 september 2011

Wihoo

Alltså, man kan inte tänka på MAT o ätande hela tiden!


Köpte precis det här jättefina skåpet!



Nu ska jag måla det, fixa med det. Lägga andra tankar åt sidan för en stund. För det tröttar mig mentalt att hela tiden konflikta med mig själv och jag behöver få ha roligt!

Tycker det är kul att måla gamla möbler och göra det lite finare hemma. Extra roligt är att jag letat efter detta skåp i nästan två år! Visst har jag hittat flertalet men då har de funnits långt bort, varit för dyra eller inte passat i måtten. Lite för låga, lite för breda.

Detta är perfekt!



2 kommentarer:

  1. Just nu pågår en tävling i min blogg där du kan vinna ett tandblekningskit & whitening toothpaste för 600kr!!!
    En superbra tävling tycker jag personligen, testa din tur och delta!
    Vem vet, det kanske är du som vinner och får hem det här i brevlådan det skadar inte och vara med right?
    Du kan alltid ge bort, eller behålla själv!
    Hoppas att du har haft en underbar helg.
    Kram från http://isabellealberti.blogg.se/
    http://isabellealberti.blogg.se/2011/september/tavling.html#comment

    SvaraRadera
  2. Jag vill ha "Gilla"- knapp!!
    Urfint skåp - för att inte tala om när du satt penseln på´t!

    SvaraRadera